Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 13:11:40 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/09639 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Kallavere küla, 
Hõbekuuse // Kraavi tn 2 // 6 // 8 // 10 // 12 // Kraavi tänav // Neti tee 3 
// Ülgase kergtee lõik 1 // Ülgase küla, 11101 Kallavere-Ülgase tee (Ringi 
ja Rajaniidu tänava, Neti tee ning Kraavi tänava sideühendus) ja soovib teid 
kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: soovitakse rajada uus sidetrass riigile kuuluval 
maaüksusel 24504:004:0102 – 11101 Kallavere-Ülgase tee

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27307472> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 03.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MAIKE HEIDO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister